Stowarzyszenie Geodetów Polskich zaprasza na szkolenie on-line, które realizujemy tak samo jak nasze szkolenia stacjonarne, ale zamiast sali szkoleniowej mamy platformę ZoomMeeting.

Podczas transmisji uczestnicy widzą prelegenta, prezentacje/zapisy na tablicy oraz mają dostęp do czatu, na którym mogą zadawać pytania wykładowcy.
Szkolenie poprowadzi Szymon Rymsza, były pracownik GUGiK, obecnie Ministerstwa Cyfryzacji


Temat. Skuteczne i bezpieczne przekazywanie wyników prac geodezyjnych przez Internet.

Szkolenie odbędzie się 5 maja 2020 r. w godz. 11-12.30 na platformie Zoom Meeting, www.zoom.us. W dniu szkolenia uczestnicy otrzymają na podany adres poczty elektronicznej link do szkolenia, który należy wpisać w adresie przeglądarki elektronicznej.

Szczegółowy program szkolenia:
Szkolenie odbędzie się 5 maja 2020 r. w godz. 11-12.30 na platformie Zoom Meeting, www.zoom.us. W dniu szkolenia uczestnicy otrzymają na
podany adres poczty elektronicznej link do szkolenia, który należy wpisać w adresie przeglądarki elektronicznej.
Plan szkolenia:

  1. Tworzenie i zarządzanie hasłami
    • statystyki, najczęściej popełniane błędy
    • przegląd darmowych narzędzi wspomagających zarządzanie hasłami
  2. Operat techniczny w formie elektronicznej
    • przepisy praw
    • funkcjonujące rozwiązania techniczne
  3. Podpisywanie dokumentów w formie cyfrowej
    • darmowe rozwiązanie administracji do podpisywania i weryfikacji podpisu
    • darmowe rozwiązanie administracji do komunikacji z urzędem
    • zakładanie haseł na dowolne pliki (program open source)

 

Na szkoleniu dowiecie się Państwo m.in:

  1. jak nie budować haseł,
  2. jakich używać narzędzi wspomagających przy zarządzaniu i budowaniu haseł,
  3. jak rozumieć pojęcie elektronicznej formy operatu technicznego,
  4. jak skutecznie podpisać i przekazać dokument do urzędu za pomocą darmowych narzędzi,
  5. jak wygląda i jakie dane zawiera dokument podpisany Profilem Zaufanym,
  6. jak zabezpieczać i przekazać dowolne pliki cyfrowe do urzędu,
  7. na co zwracać uwagę przy komunikacji zdalnej

Szkolenie odbędzie się na platformie ZoomMeeting: https://zoom.us/

Aby zapisać się na szkolenie należy wypełnić załączoną kartę zgłoszeniową wraz z oświadczeniem i odesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., fax +48 22 827 72 25.

Formularz jest dostępny na stronie https://www.sgp.geodezja.org.pl/konferencje-i-szkolenia/szkolenia-4

Po wysłaniu zgłoszenia otrzymają Państwo potwierdzenie jego przyjęcia. Płatności należy dokonać najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem na podany numer konta. W tytule przelewu prosimy wpisać: symbol szkolenia oraz imię i nazwisko uczestnika szkolenia. Po dokonaniu płatności otrzymają Państwo link do szkolenia oraz szczegółową instrukcję dalszych kroków dotyczących uczestnictwa w szkoleniu.

Koszt szkolenia znajduje się na karcie zgłoszeniowej.
Cena zawiera: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, oraz autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf - przesłane w dniu szkolenia przed rozpoczęciem), imienny certyfikat ukończenia szkolenia oraz fakturę VAT (zostaną wysłane pocztą email na wskazany przez Państwa adres).

Czas trwania szkoleń: 11:00-12:30.

Aby wziąć udział w szkoleniu należy spełniać następujące wymagania sprzętowe:

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
  • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
  • Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps).

Karta uczestnictwa
Dokumenty

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Zrozumiałem Polityka Prywatności